کد خبر: 4052139
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

فیلم | تبلیغات الزام تاثیرگذار در خدمات و محصولات قرآنی

سیدمحسن میرباقری، کارشناس قرآنی ضمن حضور در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: این حجم گسترده تبلیغات محصولات و خدمات در فضاهای رسانه، نشانه اثرگذاری این امر است. چنانکه در مسائل اقتصادی می‌بینیم، کالاهایی را به دفعات تبلیغ می‌کنند و این نشان‌دهنده اثرگذاری تبلیغات است. قدم اول مسائل تربیتی، تلقین صحیح است. بنابراین باید در کارهای قرآنی نیز با شکل‌های فاخر تبلیغات انجام شود.

انتهای پیام
captcha